--- a/DU/1997/926 Dz.U. 2023 poz. 2760 (2023-12-31) +++ b/DU/1997/926 Dz.U. 2023 poz. 1450 (2024-01-01) @@ -1142,7 +1142,6 @@ Art. 77b § 5 pkt 3 | spółek, które tworzyły podatkową grupę kapitałową w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w chwili utraty przez tę podatkową grupę kapitałową statusu podatnika; Art. 77b § 5 pkt 4 | przedstawiciela grupy VAT w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, po utracie przez tę grupę statusu podatnika. Art. 77c § 1 | Nadpłata wynikająca z korekty zeznania w podatku dochodowym od osób fizycznych jest pomniejszana o kwotę odpowiadającą nadwyżce kwoty przekazanej na rzecz organizacji pożytku publicznego zgodnie z wnioskiem podatnika, o którym mowa w odrębnych przepisach, ponad zaokrągloną do pełnych dziesiątek groszy w dół kwotę 1,5% podatku należnego wynikającego z tej korekty. Dziennik Ustaw Poz. 2383 -Art. 77c § 2 | Przepis § 1 stosuje się odpowiednio do nadpłat wynikających z decyzji. Art. 77c § 2 | Przepis § 1 stosuje się odpowiednio do nadpłat wynikających: Art. 77c § 2 pkt 1 | z decyzji, w tym do nadpłat podatku rolnego zwracanych podatnikom, którzy złożyli wniosek wskazany w art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 333 oraz z 2023 r. poz. 1450); Art. 77c § 2 pkt 2 | z korekt deklaracji na podatek rolny zwracanych podatnikom, którzy złożyli wniosek, o którym mowa w art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym.