--- a/DU/1997/776 Dz.U. 2010 nr 254 poz. 1700 (2011-01-01) +++ b/DU/1997/776 Dz.U. 2010 nr 257 poz. 1726 (2011-05-01) @@ -860,7 +860,7 @@ Art. 46 pkt 2 | dotacje z budżetu państwa oraz inne dotacje i subwencje; Art. 46 pkt 3 | spadki, zapisy i darowizny; Art. 46 pkt 4 | dobrowolne wpłaty pracodawców; -Art. 46 pkt 5 | dochody z oprocentowania pożyczek, dyskonto od zakupionych bonów skarbowych, odsetki od obligacji emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa lub Narodowy Bank Polski oraz lokat terminowych; +Art. 46 pkt 5 | dochody z oprocentowania pożyczek oraz wolnych środków przekazanych w zarządzanie zgodnie z przepisami o finansach publicznych; Art. 46 pkt 6 | (uchylony) Art. 46 pkt 7 | wpłaty, o których mowa w art. 12a ust. 2, art. 26 ust. 7, art. 26e ust. 6, spłaty pożyczek udzielonych z Funduszu na rozpoczęcie działalności gospodarczej albo rolniczej, wraz z oprocentowaniem, oraz zwroty środków pobranych przez pracodawców z Funduszu na szkolenie osoby niepełnosprawnej, która z przyczyn dotyczących pracodawcy nie będzie zatrudniona zgodnie z kierunkiem szkolenia lub będzie zatrudniona przez okres krótszy niż 24 miesiące, wraz z odsetkami, a także zwroty środków pobranych przez pracodawców z Funduszu na pokrycie 60% wynagrodzenia osoby niepełnosprawnej przed opodatkowaniem podatkiem dochodowym oraz 60% jej obowiązkowych składek na ubezpieczenia społeczne od tego wynagrodzenia, która z przyczyn dotyczących pracodawcy będzie zatrudniona przez okres krótszy niż 12 miesięcy, wraz z odsetkami; Art. 46 pkt 8 | dywidendy; @@ -888,9 +888,7 @@ Art. 47 ust. 2a pkt 1 | do dnia 31 lipca roku podatkowego - wykazując przewidywane roczne skutki zwolnień, wynikające z decyzji, dokonanych czynności cywilnoprawnych w formie aktów notarialnych oraz deklaracji i informacji podatkowych na dany rok podatkowy, według stanu na dzień 30 czerwca roku podatkowego, za który sporządzany jest wniosek; Art. 47 ust. 2a pkt 2 | do dnia 25 marca roku następującego po roku podatkowym - wykazując faktyczne roczne skutki zwolnień, wynikające z decyzji, dokonanych czynności cywilnoprawnych w formie aktów notarialnych oraz deklaracji i informacji podatkowych na dany rok podatkowy, według stanu na dzień 31 grudnia roku podatkowego, za który sporządzany jest wniosek. Art. 47 ust. 2b | W przypadku niezłożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2a pkt 2, gmina zwraca do Funduszu otrzymane środki wykazane we wniosku, o którym mowa w ust. 2a pkt 1, wraz z odsetkami naliczonymi od tej kwoty, od dnia jej otrzymania, w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, w terminie 3 miesięcy od dnia upływu terminu do dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2a pkt 2. -Art. 47 ust. 3 | Czasowo wolne środki Funduszu, z wyłączeniem dotacji, o których mowa w art. 46a ust. 1, mogą być lokowane: -Art. 47 ust. 3 pkt 1 | w bonach skarbowych i obligacjach emitowanych przez Skarb Państwa albo Narodowy Bank Polski; -Art. 47 ust. 3 pkt 2 | na lokatach terminowych w Narodowym Banku Polskim i Banku Gospodarstwa Krajowego. +Art. 47 ust. 3 | (uchylony) Art. 47 ust. 4 | (uchylony). Art. 47 ust. 5 | (uchylony) Art. 47 ust. 6 | (uchylony).