Dz.U. 1995 nr 154 poz. 792
Ustawa z dnia 1 grudnia 1995 r. o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa.
Changes from version 9 to version 10
Version 9 Dz.U. 2019 poz. 492, March 29, 2019 Reconstructed
Version 10 Dz.U. 2020 poz. 16, Jan. 7, 2020 Consolidated text
+1 line added
−1 line removed
Download as .diff
This diff checks sejmdiff's reconstruction.
Version 9 was computed by applying amending acts; version 10 is the official consolidated text. Every line here is something the reconstruction missed or got wrong. An empty diff means the reconstruction matches the official text.
Amending acts in this period
No amending acts are recorded between these versions.
Changed text
Layout
Line by line
Side by side
--- a/DU/1995/792 Dz.U. 2019 poz. 492 (2019-03-29)
+++ b/DU/1995/792 Dz.U. 2020 poz. 16 (2020-01-07)
@@ -1,7 +1,7 @@
Art. 1 | Przepisy ustawy, z zastrzeżeniem art. 7, stosuje się do:
Art. 1 pkt 1 | jednoosobowych spółek Skarbu Państwa;
Art. 1 pkt 2 | spółek, w których wszystkie akcje (udziały) są własnością Skarbu Państwa, z wyjątkiem akcji (udziałów) nieodpłatnie udostępnionych pracownikom na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
-Art. 2 ust. 1 | Spółki, o których mowa w art. 1, są obowiązane do dokonywania wpłat z zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym, zwanych dalej „wpłatami z zysku”, na rzecz Funduszu Inwestycji Kapitałowych, o którym mowa w art. 33a ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1182, z późn. zm.).
+Art. 2 ust. 1 | Spółki, o których mowa w art. 1, są obowiązane do dokonywania wpłat z zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym, zwanych dalej „wpłatami z zysku”, na rzecz Funduszu Inwestycji Kapitałowych, o którym mowa w art. 33a ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
Art. 2 ust. 2 | Wpłaty z zysku dokonywane są zaliczkowo w okresach miesięcznych lub kwartalnych. Ostateczne rozliczenie następuje po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego.
Art. 2 ust. 3 | Wyboru okresu, za jaki będzie dokonywana zaliczka, dokonuje spółka.
Art. 2 ust. 4 | Spółki są obowiązane składać deklaracje o wysokości zysku po opodatkowaniu podatkiem dochodowym, osiągniętego od początku roku obrotowego, i wpłacać na rachunek urzędu skarbowego, właściwego według siedziby spółki, zaliczki miesięczne (kwartalne) w wysokości różnicy między wpłatami z zysku należnymi z zysku osiągniętego od początku roku obrotowego a sumą zaliczek należnych za poprzednie miesiące (kwartały).
Embed
Copy this code into a web page to show this diff there.
HTML code