--- a/DU/1991/350 Dz.U. 2014 poz. 567 (2014-05-15) +++ b/DU/1991/350 Dz.U. 2014 poz. 598 (2014-05-27) @@ -259,10 +259,7 @@ Art. 14 ust. 2 pkt 10 lit. c | wykonywania zadań związanych z ustalaniem prawa do świadczeń i ich wysokości oraz wypłatą świadczeń z ubezpieczenia chorobowego, określonych w przepisach o systemie ubezpieczeń społecznych; Art. 14 ust. 2 pkt 11 | przychody z najmu, podnajmu, dzierżawy, poddzierżawy oraz z innych umów o podobnym charakterze, składników majątku związanych z działalnością gospodarczą; Art. 14 ust. 2 pkt 12 | otrzymane odszkodowania za szkody dotyczące składników majątku związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą lub z prowadzeniem działów specjalnych produkcji rolnej; -Art. 14 ust. 2 pkt 13 | środki zakładowego funduszu szkoleniowego, o którym mowa w art. 67 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w części uznanej za koszt uzyskania przychodów: -Art. 14 ust. 2 pkt 13 lit. a | niewykorzystane w roku podatkowym, w którym zostały wpłacone do tego funduszu, lub w ciągu roku podatkowego następującego po tym roku, -Art. 14 ust. 2 pkt 13 lit. b | wykorzystane niezgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub przepisami ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców, -Art. 14 ust. 2 pkt 13 lit. c | w przypadku likwidacji funduszu szkoleniowego; +Art. 14 ust. 2 pkt 13 | (uchylony) Art. 14 ust. 2 pkt 14 | przychody z odpłatnego zbycia świadectw pochodzenia otrzymanych przez przedsiębiorstwa energetyczne zajmujące się wytwarzaniem energii elektrycznej w odnawialnych źródłach energii na wniosek, o którym mowa w art. 9e ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne; Art. 14 ust. 2 pkt 15 | w centrach badawczo-rozwojowych, o których mowa w ustawie z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej - środki funduszu innowacyjności, o którym mowa w art. 21 tej ustawy: Art. 14 ust. 2 pkt 15 lit. a | niewykorzystane w roku podatkowym, w którym zostały przekazane do tego funduszu, lub w ciągu roku podatkowego następującego po tym roku,